maandag 17 april 2017

Aliexpress: love or hate



Aliexpress, de een zweert erbij; de ander haat het.
Persoonlijk vindt ik het heerlijk om lekker rond te struiken, digitaal weliswaar, en ideeën op te doen of leuke kadootjes te vinden.

Je moet natuurlijk goed opletten met wat je koopt want spelfouten op een muursticker is natuurlijk hartstikke zonde en daarbij staat het ook raar of maten die niet kloppen bij kleding.
Het is gewoon goed kijken en lezen.
Er zijn ook mensen die het alleen maar plastic meuk vinden en ik moet toegeven dat veel dingen dat ook echt zijn maar soms kun je er hele leuke dingen vinden.

Ik moet toegeven dat ik redelijk wat gekocht heb via ali de laatste maanden.
Zo wilde mijn zoon voor carnaval als ninja turtle gaan en vondt ik online alleen maar dure pakken en gezien hij er maar 1 jaar mee kon doen (i.v.m. groeien) vondt ik dat zonde van het geld dus zocht ik op ali en vondt ik deze;

Ik kocht er natuurlijk 2 (ieder een andere kleur) zodat mijn jongste zoon ook meteen een pak had en het positieve van deze pakken is dat ze langer te gebruiken zijn omdat de Cape los kan worden gemaakt en dus ook volgend jaar om hun nekken passen, nu nog hopen dat ze ze vaker aan willen haha.

En ook voor Pasen kocht ik bij ali deze vulbare eieren:


Simpelweg omdat ik eieren zoeken met de kinderen heel leuk vindt maar geen zin heb om verplicht 20 hard gekookte eieren te eten.
Ik had voor ieder 2 kleuren en stopte er voor beide hetzelfde in, geen geruzie over ongelijkheid enzo.
Zo hadden ze alle 2 een punch ballon, een chocoladepaaseitje, een snoepje ,een tijdelijke tattoo en nog meer kleine dingen die erin paste.
Veel van de vulkadootjes kwamen ook weer van Aliexpress.

En wat vinden jullie, meuk of leuk?
En als je het leuk vindt wat koop jij er zoal?

Groetjes, Stèphanie.

1 opmerking:

  1. een beetje late reactie, maar ik ben ook behoorlijk verslaafd aan Ali. Alleen het zoeken en kijken al is heerlijk. Het versturen gaat best snel, tot nu toe had ik het meeste binnen 2 weken in huis. Veel zaden voor de tuin gekocht voor weinig, garen om te breien/haken, heerlijk zacht, geweldige kleuren en niet duur. Een paar handige dingetjes voor de keuken (o.a. bentobox). En versturen is ook nog eens gratis. Voorlopig vermaak ik me nog wel
    Berber

    BeantwoordenVerwijderen